Belgische Providers
BASE
- Herladen: Stuur een SMS naar 1912 TOPUP herlaadcode.
- Saldo controleren: SMS naar 1912 Consult.
- Klantenservice: Bel 1999 vanuit een BASE-telefoon.
- Website: Base.be.
Orange
- Herladen: Voer #125*herlaadcode# in en druk op de beltoets.
- Saldo controleren: Voer #123*1# in en druk op de beltoets.
- Klantenservice: +32 2 745 95 00 of toets #123# en kies optie 1.
- Website: Orange.be.
Proximus
- Herladen: Voer #121*herlaadcode# in en druk op de beltoets.
- Saldo controleren: Voer #121# in en druk op verzenden.
- Klantenservice: 0800 22 800.
- Website: Proximus.be.
Jim Mobile
- Herladen: Voer *222herlaadcode# in en druk op de beltoets.
- Klantenservice: E-mail: info@jimmobile.be.
Bellen vanuit eigen Jim Mobile: 1984.
Bellen vanaf een ander toestel: +32 456 19 19 84. - Website: Jimmobile.be
Paysafe
- Website: Paysafecard.be/nl
- E-mail adres: info@paysafecard.com
Neosurf
- Website: www.neosurf.com/nl
Google play
- Website: support.google.com
Lycamobile
- Herladen: Voer *103*herlaadcode# druk op beltoets.
- Saldo controleren: Voer *103# in en druk op de beltoets.
- Klantenservice: 0800 49 811 of bel 1976 vanuit een Lycamobile-telefoon.
- Website: Lycamobile.be.
Itunes
- iTunes - Official Apple Support
Nederlandse Providers
Lycamobile
- Herladen: Voer *101*herlaadcode# druk op beltoets.
- Saldo controleren beltegoed: Voer *101# in en druk op de beltoets.
- Saldo controleren bundel: Voer *101# in en druk op verzenden.
- Geldigheid beltegoed: geldig 6 maanden vanaf de dag opwaardering.
- Geldigheid bundel: geldig 30 dagen vanaf de dag opwaardering.
- Website: lycamobile.nl
Kpn
- Website: www.kpn.com
Vodafone
- Website: www.vodafone.nl
Odido
- Website: www.odido.nl
Lebara Mobile
- Herladen: Voer *101*herlaadcode# druk op beltoets.
- Saldo controleren: Voer *100# in en druk op de beltoets.
- Geldigheid beltegoed: geldig 6 maanden vanaf de dag opwaardering.
- Geldigheid bundel: geldig 30 dagen vanaf de dag opwaardering.
- Website: lebara.nl
Paysafe
- Website: Paysafecard.be/nl
- E-mail adres: info@paysafecard.com
Neosurf
- Website: www.neosurf.com/nl
Google play
- Website: support.google.com
Itunes
- iTunes - Official Apple Support
FAQ
-
Een verkeerde bon geprint, wat nu?
De verkeerde code hebt geprint. Kan deze niet meer worden teruggenomen. We kunnen namelijk onmogelijk bepalen of een code al is gebruikt of niet. Ons systeem accepteert de pincode en serienummer alleen enkel. Tweede keer uploaden en verkopen is niet mogelijk. We adviseren zorgvuldig te bewaren en dit aan de eerstvolgende klant te verkopen.
-
Tegoed opgewaardeerd maar het bedrag is nog niet bijgeschreven aan mijn account, wat nu?
In dit geval moet er contact opgenomen worden met de klantenservice. Dit wordt gecontroleerd en handmatig bijgeboekt. De oorzaak hiervan is dat webpagina te vroeg is afgesloten, voordat de internet bankieren is afgerond.
-
Inloggegevens vergeten, wat nu?
Inloggegevens vergeten, wat nu?
Wanneer u de inloggegevens bent vergeten. Kunt u het wachtwoord resetten via de knop 'forgot password'.Indien u de gebruikersnaam vergeten bent. Kunt u contact opnemen met de klantenservice. De gebruikersnaam wordt via de mail naar u toegestuurd.
-
Wat doe ik in geval van oplichting?
We doen aangifte bij de politie en melden we bij de bank indien nodig zijn. De account worden geblokkeerd en het contract wordt opgezegd van de klant.
-
Mijn code werkt niet, wat nu?
Volg de instructies die op de beltegoedbon staat.
Als er geen opwaardeer instructies zijn, kijk eens ons website parkermobile.nl Ben je nog niet er uitgekomen neem dan contact met services team van de provider die bij hoort.
-
Hoe moet ik de software/pos updaten? Voor het updaten van de software/pos volgt u de volgende stappen:
Pos update
Schakel het apparaat uit. Wacht enkele minuten en zet het apparaat dan weer aan.
Zodra de pos opgestart is geen pincode toetsen, maar druk op menu. Vervolgens druk op optie De pos gaat nu automatisch updaten en start opnieuw op.
Desktopapp update
Dit gaat automatisch, bij aanklikken van de desktop app komt een automatisch link verschijnenen om updaten, in dat geval geef je akkoord door ja klikken.
de update wordt uitgevoerd in enkele secounden. -
Hoe ontvang ik een factuur?
Facturen worden wekelijks/maandelijks gegenereerd voor de verkochte vouchers en via email naar de klanten verzonden . Daarnaast, kan je ook bij ons web portal downloden/uitprinten.
-
Geen beltegoed bon ontvangen, maar het bedrag is wel afgeschreven van de rekening?
Meestal werkt de printer dan niet goed. De printer moet in order gemaakt worden en de juiste printer aangeven aan het platform.
Klachtenbehandeling
Heb je een vraag of klacht? De antwoorden op de meeste vragen vind je in onze algemene voorwaarden, privacybeleid en FAQ. Kom je er niet uit? We helpen je graag verder via onze contactpagina!
Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Voor alle contactmogelijkheden en de actuele bereikbaarheidstijden kun je terecht op de contactpagina.